Image
0

Nove lutke uskoro! / New dolls soon!

Nove lutke uskoro!

Zahvaljujući narudžbini koju je tražila Ivana, (još u decembru, Ivana, izvini na čekanju) ponovo sam se vratila mašinskom šivenju i kombinaciji raznih materijala i kreirala sam prvu krpenu lutku! Tehnički je skoro savršena, pa sam brže-bolje krenula da šijem i drugu koja je tehnički bolje izvedena. Nadam se da ću za 2 nedelje imati celu kolekciju unikatnih koje ćete moći i da kupite. Stvarno je uživancija na kraju kada je lutka gotova, a sam proces pravljenja zna da bude i zabavan i stresan 🙂
Dok ne završim celu kolekciju možete da vidite samo ovu prvu koju sam iz nekog razloga nazvala Matilda 🙂
Uživajte i slobodno napišite neki komentar – šta vam se dopada, a šta ne…

Leave a Reply

