Hej, vratila sam se / Hey, I’m back

Mnogi su i zaboravili na ovu stranicu, ali sudeći po tome da me i dalje neki ljudi pitaju da li još šiješ one igračke i jastučiće sove, mnogi i nisu.

Evo već šest godina je prošlo (kao tren, a ja šivenje i dalje volim), a da ništa zanimljivo nisam napravila. Za sve to vreme, gledam u svoju lepu mašinu, gledam Pinterest, dobijam ideje, imam želju da šijem, ali vreme prolazi brzo i ja tako gledam, maštam i planiram, ali ništa se konkretno ne realizuje. Neće samo od sebe 🙂

Ovih dana sam ponovo u prilici da šijem i dobila sam zanimljive, jednostavne ideje, prikupila i iskombinovala lepe materijale (za sada je u pitanju pamuk, a u planu je i lan) i sašila već nekoliko setova. Na razočarenje nekih ljudi, nisu igračke u pitanju. A šta je u pitanju? Zapratite moju instagram stranicu – https://www.instagram.com/konfeta.kroj/  i saznaćete uskoro o čemu je reč.

Količine su naravno ograničene, pa ko pre devojci, njegova devojka, ukoliko se odlučite za kupovinu ovih slatkih unikata. A biće još sličnih malih projekata uskoro.

Hvala na praćenju,

Voli vas sve Konfeta!

>

Lots of people forgot about this page and my work, but lots of people still ask me – hey do you still make those owl pillows and toys? 🙂

Six years has passed since I found a serious demanding job and I couldn’t find some time for sewing. For all this time, I was looking at my pretty sewing machine, looking at Pinterest, getting some new ideas and wish to sew, but time passes by so fast and nothing ever happens.

These days I found some free time to sew again, I got some amazing simple ideas, I found pretty natural fabrics (cotton for now, linen in near future also) and I have already sewn couple of sets. No, not toys this time. What is it? Please follow my Instagram page https://www.instagram.com/konfeta.kroj/ and you fill find out soon 🙂

If you want to make a purchase please note that quantities are limited and you should be fast with your orders. I will have more similar cute little projects soon.

 

Many thanks for following,

 

Love,
Konfeta

masina

#sewsimple #sewcute #natural #newproject #konfetakroj #handmade #cotton #soon #followme #new

Leave a comment