Šiveni podmetači za čaše / Handmade fabric coasters

Posle nekih problema koje sam imala sa kompjuterom, a koje sam uspela da rešim uz veliku pomoć prijatelja, posle šivenja nekoliko stvari za sestru i prijatelje, stigao je na red i blog.

Dopali su mi se šiveni podmetači za čaše koje sam videla na Pinterest-u, sama ideja da su mekani, da se ne čuju, da mogu da se operu u mašini, da su tako vizuelno topli, dopala mi se, pa sam rešila da sašijem nekoliko setova. Uglavnom sam ih ispoklanjala, ali ovaj set je dostupan ako neko želi da ga kupi.

Na donjoj strani je lan. Nekako su kraljevski, zar ne?

#handmade #fabric #coasters #linen #cotton #soft #ručnirad #podmetačizačaše #šiveni #podmetači #lan #pamuk #konfetakroj #poklon #zanovugodinu #rucnirad #beograd #belgrade #smallbusiness #support #šivenje #pinterest #podmetaci

Leave a comment